Постинг
21.03.2010 14:06 -
Facebook и Twitter фенове по-вероятно да отворят портфейлите си
Facebook, Twitter и социалените медиите доведоха до по-високи приходи? Последните проучвания изглежда подкрепят това, което много социални медии, маркетинг и рекламодателите опитват да обяснят на клиентите си от известно време.
Проучвания, проведени от Чадуик Мартин Бейли и iModerate показват, че маркетинг специалисти, рекламни специалисти са загрижени, че усилията им за създаване на положителна възвръщаемост на инвестициите, вече имат случаи в подкрепа на социалните приятели и последователи се чувстват по-склонни да купуват от марката са фенове на.
Повече от половината фенове на Facebook заявиха, че са по-склонни да направят покупка в продължение на поне няколко марки, които следват, или нашите фенове, и 67% от последователите Twitter съобщават за един и същ.
Силата на спечелени медии дава допълнителен тласък на марката: 60% от анкетираните твърди, техните Facebook fandom увеличава шансовете, че ще препоръча марка на приятел. Сред последователите Twitter, този дял нарасна до почти осем на 10.
Проучвания, проведени от Чадуик Мартин Бейли и iModerate показват, че маркетинг специалисти, рекламни специалисти са загрижени, че усилията им за създаване на положителна възвръщаемост на инвестициите, вече имат случаи в подкрепа на социалните приятели и последователи се чувстват по-склонни да купуват от марката са фенове на.
Повече от половината фенове на Facebook заявиха, че са по-склонни да направят покупка в продължение на поне няколко марки, които следват, или нашите фенове, и 67% от последователите Twitter съобщават за един и същ.
Силата на спечелени медии дава допълнителен тласък на марката: 60% от анкетираните твърди, техните Facebook fandom увеличава шансовете, че ще препоръча марка на приятел. Сред последователите Twitter, този дял нарасна до почти осем на 10.
Няма коментари